Young Indonesian Composers Society
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Music Box

Go down 
AuthorMessage
Zak
Admin
avatar

Number of posts : 25
Age : 34
Lokasi : the Stained Heaven Land
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Music Box   Wed Sep 17, 2008 7:01 pm

ada beberapa musik gua yg di upload ke internet nih....
kebanyakan baru elektronik aja krn itu yg udah pasti performanya.
sebenernya ini tempat gua untuk referensi orang-orang yg butuh musik dan
mau denger sample2 musik yg gua buat... makanya midi pun gua jabanin di sini untuk musik yg simple

mungkin yang laen juga mo upload bisa di sini.... aga kayak youtube cuma gua sih lebih seneng di sini

http://www.showcaseyourmusic.com/zakiandiga

silakan kalo mo komentar dan saran
Back to top Go down
View user profile http://thecircle.forumsmusic.com
 
Music Box
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Dennis Chambers Clinic - Daddy's Junky Music, Boston
» For those with music boomerang account
» WTB: The Royal Scots music book...
» Fresh new music for you
» I Hate EMI Music

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Circle :: News and Informations :: Links-
Jump to: